.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مزدوران جدید خارجی آل خلیفه

رئیس شورای جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد : رژیم بحرین برای سرکوب مردم ، مزدوران جدیدی را از پاکستان، بنگلادش و یمن به خدمت گرفته است.

جمیل کاظم در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم گفت : اقدامات رژیم بحرین در بازداشت زنان به شیوه های جنایتکارانه بر خلاف اصول و سنتهای عربی و اسلامی و انسانی است. در شش تا هفت ماه گذشته در هیچ یک از کشورهای عربی حتی در لیبی رژیمها و اراذل و اوباش آنها به تعرض و برخورد به زنان متوسل شدند. همه مراجع دینی و حوزه های علمیه در بحرین امروز در اعتراض به این اقدامات زشت رژیم واکنش نشان دادند.

وی افزود : اگر رژیم بحرین تصور می کند با این قبیل اقدامات علیه زنان می تواند همسران و نزدیکان آنها را به عقب نشینی وادار کند در اشتباه است. زیرا این اقدامات علیه زنان در واقع اقدامی تحریک آمیز است و مردم را به تلاش بیشتر برای رسیدن به خواسته هایشان تشویق می کند. ما هر شب و هر روز در بحرین اکنون شاهد برگزاری اعتراضات و تظاهرات هستیم.

جمیل کاظم ادامه داد ، این برخوردها باعث می شود مردم حاضر باشند برای رسیدن به همه اهدافشان هر هزینه ای را بپردازند.

وی اضافه کرد، در شرایطی که رژیم بحرین مزدورانی را از پاکستان، یمن و بنگلادش به خدمت می گیرد این نوع برخوردها و هتک حرمت زنان عجیب نیست. ما اکنون شاهد حضور نیروهای پلیس از اتباع دیگر کشورها در بحرین هستیم. بیست هزار فرصت شغلی که در وزارت کشور بحرین وجود داشت به این افراد واگذار شده است. این مزدوران هر ماموریتی را از جمله تخریب مساجد انجام می دهند. مردم بحرین این هفته برنامه گسترده ای را برای ادامه اعتراضات و تظاهرات در نظر دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.